Jag ska bara...

Jag tänkte ta en dusch. Men först packade jag upp det som var nära att inte alls bli packat härom kvällen :-) Och så körde jag igång en tvättmaskin, plockade ihop tvåmiljardertrehundrasextiosju legobitar som låg och drällde över hela övervåningen, rev av ett varv med dammsugaren och blev inte bara av med otrevliga dammråttor utan även ett par hundra legobitar till. Sedan tänkte jag bara ta en kopp kaffe innan jag hoppade in i duschen. Medan jag gjorde det upptäckte jag att det behövde krattas lite mer på gräsmattan, och vinbärsbusken behövde klippas ner, pappersinsamlingen tömmas och en matlista för nästa vecka skulle ju skrivas. Ja och när det var klart var vi hungriga och fick länsa kylskåpet på rester och sedan tog jag en tur till E-center för att vara säker på att matlistan jag nyss skrivit kommer att följas under nästa vecka. Sedan var det dags för duschen, men barnen hade precis duschat så varmvattnet var slut. Snodde ihop lite müsli, hängde tvätt och kollade på Mästarnas Mästare istället och NU, alldeles snart, ska jag duscha! Ska bara blogga klart först!
Phu!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0