En plan

Ingen matkasse från Ica den här veckan. Man har minsann blivit lite bortskämd... Hittills har de "vanliga" veckorna varit lite ostrukturerade, men den här veckan hade jag en plan.

Vi började med McDonalds i måndags. Det var egentligen inte alls enligt planen, men eftersom vi hade bråttom och jag var så himla trött efter dagens pladdrande, så... ja då fick det bli det.

De stuvade makaronerna som vi tänkt äta i måndags tog vi i tisdags istället.

Idag var planen att jag och Storebror skulle laga helstekt kyckling med ris och gräddsås medan Pappan och Lillebror var på hockeyträning. Men så kom Pappan på att han hade bokat in ett rep med Collinis och kunde inte hänga med på hockeyn. Övriga tre familjemedlemmar fick bråttom och tuggade i sig varsin korv med bröd och iväg till ishallen. Kycklingen lagade jag till när vi kom hem, men frågan är när den ska ätas. I morgon är det nämligen dags för julbord med jobbet.

Så jag vet inte jag... är inte planering rätt överskattat?

:-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oj, nu blev jag sugen på stuvade makaroner!

2011-12-01 @ 21:40:06
URL: http://radhustankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0