Dagens tankevurpa

Ja, alltså. Min iPhone är ju också lite trasig, stackarn. Någon (ehrm... vem det nu... ehrm... kan tänkas vara.) har råkat tappa den i asfalten från en och en halv meters höjd. Det gick inte så bra, så nu vet alla det och undviker att prova. Ok?

Hur som helst. Idag gick jag till en affär för att säga till på skarpen så de fattar att det inte är roligt att köpa nya byxor som tappar knappen efter bara några dagar. Särskilt inte om det händer när man står framför 20 personer och håller en kurs. Det är jäkligt jobbigt att behöva hålla upp byxorna samtidigt som man pekar och visar saker på en filmduk. Jag nöjde mig dock med att ta den biten om att det inte är helt ok att knappen ramlar av efter bara några dagar, och expediten lovade att de skulle sätta i en ny knapp och ringa mig under eftermiddagen när det var färdigt. Hon fick mitt mobilnummer och sedan gick jag raka spåret till Posten och skickade iväg min iPhone på lagning.

När jag kom hem från jobbet undrade jag först varför expediten inte hade ringt. Sedan undrade jag om jag kanske är totalt utarbetad eller bara ovanligt dum i huvudet.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0