På hotell

Jaha, då är jag här då. På hotellet alltså. Hade planerat för middag på rummet, ett långt bad och sedan mysa ner mig i sängen i en fluffig morgonrock. Men...
Det finns varken roomservice eller badkar. Någon morgonrock hittar jag inte heller, trots att jag grävt runt i garderoben och alla lådor. Där fick jag för att jag bokade det billigaste alternativet...
Fast jag fick i alla fall ett glas vin på restaurangen där jag käkade middag. Och på 7Eleven fanns det både bra tidningar, smågodis och kaffe. En dusch (som tog tid på grund av dåligt vattentryck och svajjig temperatur) fick duga och det verkar gå bra att kampera i sängen iklädd en t-shirt också.
Hur många gånger jag har ringt hem?
Ehjh.. tja... två... Eller tre kanske
;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0