Vantsäsongen är på g

Allt för många gånger har jag ägnat allt för lång tid av morgonen åt att leta fingervantar som ser likadana ut eller som åtminstone matchar varandra hyfsat bra. Allt för många gånger har jag misslyckats med det uppdraget. Därför tänkte jag till lite extra när det var dags att shoppa årets uppsättning. Jag köpte fyra par helsvarta fingervantar. Ingen färgmatchning och även ett varsit par i reserv.
Kände mig mycket välplanerad och rent av lite smart.
Detta var i söndags.
I måndags tog Storebror på sig ett par när han gick till skolan. Och kom hem utan.
Så nu har vi bara tre par kvar och vant-säsongen har ju inte ens börjat ordentligt.
Men de vi har kvar matchar åtminstone! Alltid nå´t...
:-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Smart! Skall nog inhandla sammalika (som Helinda brukar säga) här, samma färg måste ju vara helt perfekt!

2011-09-30 @ 17:05:55
URL: http://www.heidihoo.se
Postat av: Heson

Perfekt var ordet! :-)

2011-10-02 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0