Heson i löparspåret

Enligt min eminenta hålla-koll-på-tiden-app "Runkeeper" sprang jag idag 8.44 kilometer på dryga 26 minuter! Det innebär att jag snittade på ca 3 minuter per kilometer. Wohooo!! Snabba ben man har, eller hur :-) Fast något lurt är det allt... för enligt appen började jag springa någonstans i skogen mellan Söderala och E4:n och mig veterligen var jag inte ens i närheten av varken det ena eller det andra stället. Inte på långa vägar. Och visserligen hade jag precis fått mig en lektion i springteknik innan jag började turen och det var nerför en bra bit av sträckan, men att jag skulle halvera min kilometertid helt plötsligt... sku´ntetrot :-) Fast det var ju kul i en sekund eller två, innan jag fattade att det nog var något skumt med det hela.
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0