Hockeyfeber

Nu har jag stressat runt som en tok i flera veckor inför den här båtresan som nu alltså äntligen är avklarad. (Och Internettet skötte sig alldeles utmärkt, by the way) Idag hade jag således bestämt mig för att ha en lugn och lite långsam dag och göra saker lite mer ostressat. Låta allt ta den tid det tar och bara göra en sak i taget. Och vad händer? Jodåtack, allt gick jättebra ända tills det var dags för hockeymatchen! Jamen herreminje! Nu behöver jag en dusch och hjälp att återfå min normala andning! Men å andra sidan var det ju klart värt det!
Hejja Brynäs!!
SM guld, SM guld, SM guuuuld!!

Eller som Lillebror uttryckte det:
"Nu är Brynäs Sverigevärldsmästare!"

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0