Kläder säger det mesta - ett totalt onödigt och underligt inlägg

Att det går att spå i kaffesump vet man ju sedan kaffebönan dök upp, men visste ni att man kan spå i kläder också? Jooorå! Kolla bara mitt förra inlägg!
När vinterskorna går sönder vet man att våren har kommit.
Mycket tydligt tecken.
Och när man spiller ut en kopp kaffe över sina alldeles nya jeans så betyder det att.... ja... vad betyder det egentligen? Jag är inte så bra på det här ännu... Provade ovanstående, men fick inte direkt någon uppenbarelse. Bara en längtan efter att direkt åka hem och stoppa jeansen i tvättmaskinen och hasa runt i mysbrallor resten av kvällen. Och eftersom det var precis vad jag gjorde så kanske det ändå betyder att jag har lite talang?
Nu har jag visst totalt tappat kontrollen över det här inlägget.
Vad ville jag säga egentligen? Mina strumpor är lite slitna på hälen. Det betyder nog att jag bara behövde fördriva tiden en stund. Eller att jag är övertrött och full av konstiga funderingar.
Ska nog sova på saken..
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0