Tåträning

Det här med löpträning var riktigt skoj! Och tack vare den så tog jag mig inte ur sängen på något särskilt graciöst sätt i morse. Det kan man väl betrakta som mindre skoj (Åtminstone för mig, men hade jag haft publik hade de förmodligen skrattat ihjäl sig) Tydligen har jag muskler på utsidan av vaden som har levt lyxliv utan ansträngning de senaste 37 åren. Och de gillade INTE att bli aktiverade! Aaaj!!

Anledningen till att jag plötsligt hittade dessa muskler var att vi fick småjogga på tårna fram och tillbaka på en gräsplan x antal gånger. Detta ska tydligen vara extra bra för löpsteget, men det går banne mig INTE att springa med den här träningsvärken. Så i morgon ska jag strunta i att träna och klippa håret istället.

Basånivet!

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0