B och trassel

Det blev B.
Pappan stannade hemma och jag gick till jobbet och brottades med trasslande servrar (åkej, inte jag, men mina kollegor. Själv trampade jag oroligt fram och tillbaka och höll tummarna. Ett nog så viktigt arbete det!), uppdateringar av system som blivit fel och lite annat smått och gott. Dessvärre inte mycket som gjorde att listan över saker som måste fixas minskade, men å andra sidan finns det ju kvar i morgon så jag har bestämt mig för att det är ok ändå.

Nu: slut som artist och i stort behov av att bara ligga i soffan och slappa.
I morgon: skola och jobb och förhoppningsvis en roligare och inte fullt så ansträngande dag.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0