En sladd mellan tårna

Jag fastnade med sladden till min dator mellan tårna idag. (Kan hända den bäste som surfar utan strumpor)
I rädslan och paniken över att jag på grund av detta skulle råka dra ner datorn i golvet så tappade jag min iPhone som jag samtidigt höll i handen. Rakt ner i golvet, ba!
Den spontana känslan i det ögonblicket var: "Men jäklar vilken tur att det inte var datorn! ...nääEEEEEEEJJJJ!! Inte telefonen IGEN!!!"
Ungefär så.
Men den höll!
Inget sprucket glas den här gången!!
Däremot så låter den inte när man "blippar" på den och det går inte att skicka vare sig sms eller mail, men... det måste ju bero på något annat....väl?

* Suck *
Trevlig helg!
//Heson - klantigheten personifierad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0