Lantisar i storstan

Jag vet inte vad det är med storsta´n, men den lockar liksom fram det "bonnigaste" ur mig. Som när vi skulle ta en fika igår men inte riktigt kunde bestämma oss vad vi ville ha och jag på ett snajdigt sätt skulle informera cafémänniskan bakom disken om detta.

"Jo, vi veler lite vi, så vi läre vänta en stund"

Förutom att jag blev förvånad själv, eftersom jag sällan använder ordet "läre" så tyckte Storebror att jag var omåttligt pinsam. Vad cafémänniskan tyckte vet jag inte, men hon såg lite förvirrad ut i typ en halv sekund, sedan gick hon in i köket. Förmodligen för att hon tyckte det var opassande att gapskratta mig rakt upp i ansiktet.

:-)

Kommentarer
Postat av: Lillemor

hihihihohohohohaaa, det läre ha låtit tokigt dä där

2012-03-12 @ 17:08:03
Postat av: Gisselsons

Vi giller.

2012-03-12 @ 21:00:37
Postat av: Heson

Ja, dä ä ju så där man prater härikring. Kan ju inte hjälpas om de där från Stötschölm inte fatter!



;-)

2012-03-13 @ 21:51:25
URL: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0