Att spela med inlevelse

Storebror spelar dator och skypar med en kompis under tiden.
Precis nyss lät det som om hela skrivbordet inklusive dator, två skärmar, ungen själv och skrivbordsstolen välte. Och här sitter jag, en våning ner och undrar om jag borde gå upp och se efter hur det gick. 
Men jag hörde hur han skrek något om snipers och vapen precis innan smällen, så jag vet inte om jag vågar...
 
Undrar även: varför spelar ingen Tetris längre? Ett mycket lugnt och harmoniskt spel i jämförelse vad det verkar
 
:-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag spelar tetris!!! :-) varje dag på mobilen. Tröttnar aldrig :)

Svar: Bra där Heidi! Skönt att någon är kvar på 80 talet ;-)
Heson

2012-10-24 @ 21:46:24
URL: http://Www.heidihoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0