Det är mycket nu!

Hej bloggen!
 
Det känns som om vi glidit ifrån varandra en aning nu igen. Himla svårt att hålla igång bloggandet mellan hockeyträningar och matcher, sångövningar och jobb. Bara sedan sistens har jag varit på tre hockeyträningar och en match, flyttat ett helt kontor (with a little help from my freinds förstås!), lanserat en superbra insamlingsfunktion åt Bröstcancerförbundet (Kolla in här och starta en egen/sponsra en pågående vet jag! www.bro.se). Och som om inte det vore nog så ska jag nu ut och resa i ett par dagar (åka flygplan utan friends = lite läskigt). Fast det brukar ju faktiskt innebära att jag får tid att blogga en aning, men med den digra listan över "saker att göra på resan för att nyttja tiden på bästa sätt" som jag har ägnat kvällen åt att sätta ihop, är jag inte så säker på att det blir så den här gången. 
Men, som sagt: jag har inte glömt bort dig. Bara liksom dragit ner på tempot en aning. Så länge. 
 
:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0