Ibland är jag så gammalmodig

Storebror undrar om han får låna min Ipad för att ringa en kompis på Skype. Eftersom han ringer kompisar på Skype från datorn i sitt rum typ fyrahundrasjuttielva gånger om dagen undrar jag såklart varför han plötsligt behöver göra det från min Ipad.
"Jo, jag ska visa Svante mitt hus!"
Sagt och gjort - Storebror ringer Svante och går sedan runt i vårt hus och visar hur det ser ut.
Mycket praktiskt!
Fast med tanke på att Svante bor ungefär 500 meter bort så tyckte jag att han kanske skulle be Svante komma hit istället och liksom kolla in huset live så att säga. Men det tänkte jag förmodligen bara för att jag är från 1900-talet. 
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0