Julafton i april

Pappan i familjen har dragit till Frankfurt och roar sig bland musiker och instrument på någon form av gigantisk musikmässa. Här hemma har vi ångrat att jag tog ner julbelysningen i påsk eftersom det har varit lite som julafton idag:
 
Först blev vi nominerade till tävlingen "Årets företagare" i Söderhamns kommun. Blommor och diplom och gratisbiljetter till stor gala i slutet av april. Yey och hipp hipp hurra för oss!
 
Efter det var det paketöppning. Började med att öppna ett fönster för att överhuvudtaget få in det största paketet i huset. Fick god hjälp av tre starka farbröder så det gick ganska bra. Men öppna och montera fick jag göra själv. Å så här blev det: Tadah!
 
De hade till och med skickat med ett tomteskägg vilket ju höjde stämningen avsevärt!
 
Och som pricken över i:et kom brevbäraren med min mycket efterlängtade pastamaskin (en present till mig själv från mig själv), så nu laddar jag för att veva fram supertunn och jättegod pasta till helgen.
 
Ja, som sagt - värsta julafton :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0