Se upp för här kommer lite skryt :)

Vi gick på gala i lördags. Röd matta, mingel, vingla runt med vinglaset lite käckt fastsatt i en grejj på förrättstallriken*, glada människor och prisutdelning.
Mycket trevligt på alla sätt och vis och extra trevligt när man lyckas kamma hem ett mycket fint pris.
Vi kan nu titulera oss: "Årets företagare 2012 i Söderhamns kommun"
 
Vad sägs om det va?! :-)
Trodde man inte 1996 när två snorungar (alias Heson och Pappan), knappt torra bakom öronen, bestämde sig för att starta ett företag inom it-branschen tillsammans med Farfarn. 
Men så här 17 år senare så... Hepp!
 
Här kan man läsa mer:
http://helahalsingland.se/soderhamn/1.5827127-se-bilderna-fran-eldklotet
 
Å idag firade vi med lite tårta:
 
 
:-)
 
* Det var dock lite svårare än beräknat att få loss det där j*kla glaset så man kunde få i sig en klunk vin att skölja ner maten med, men det kanske fanns en tanke med det också... Det var nog ingen som blev särskilt rund under fötterna under förrättsminglet i alla fall ;-)

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ja jag säger det igen, ett rungande grattis. Jag känner mig stolt jag också, över er. Hurra!

Svar: Tack Lillemor :-)
Heson

2013-04-29 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0