Ny karriär på g

Har jag berättat att jag nu också kan kalla mig filmstjärna? Eller ja, filmstjärna och filmstjärna. Det var kanske lite att ta i, mer som....statist kanske man kan säga. Eller ja, det var ju inte direkt så att jag blev tillfrågad eller ens fick betalt för besväret så statist är väl kanske också att ta i. Jag råkade mest vara på rätt plats vid rätt tillfälle. Eller fel beroende på hur man ser det...
Jag är i alla fall med i Fritidsresors reklamfilm från Flamingo Beach på Gran Canaria. Om man tittar noga utan att blinka så är jag ett av huvudena som guppar runt i poolen och gör vattengympa.
Kolla själv!
 
Undrar just om man kan kräva gage i efterskott? Kanske lite sponsring på en resa eller så...?
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0