Årets sämsta dag och deppigaste blogginlägg

Alltså, inte för att jag vill klaga eller verka negativ eller så, men dagen idag kan vara 2014 års hittills sämsta på de allra flesta sätt och vis. Nu har det ju visserligen inte gått sådär överdrivet många dagar på just 2014 ännu, men i alla fall. Det är liksom som om allt som kan krångla till sig, gå fel och bli totalt pannkaka också har gjort det. Jag hoppar över detaljerna för det blir både lång och urtrist läsning och det har varit tillräckligt tråkigt som det är.
 
Tur att jag har en finfin familj i alla fall. Det är viktigast. Always!
Så nu, 2014, får du ta och skärpa dig!
Gillar´nt e dä här jag, e (som vi säger i Hälsingland)...
 
:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0