Semester dag 1-3

Hur det går med semestern?
Jo´rå, tackarsomfrågar. 
Så här långt har vi gjort bakelser, eget smör, eldat i brasan och motinerat duktigt.
 
 
...så, i det stora hela så tycker jag nog att det går över förväntan bra, trots ett ihärdigt regnande och typ 11 grader. Vem behöver sol och bad, grill och rosévin i solen, liksom...?!
 
Åkej, jag har faktiskt hunnit med att ha tråkigt en stund (snabbhetsrekord på det - brukar inte inträffa förrän tidigast efter att ha semestrat i sisådär en 4-5 veckor...typ... Men nu ba - tredje da´n!! Herreminje!!!) när jag insåg att jag redan hunnit med alla städnings och rensningsprojekt som jag räknat ut skulle räcka åtminstone första veckan, men... det gick snabbt över.
 
Vi semestrar vidare
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0