Matstafetten 2014

* Parmesankorgarna hamnade i soppåsen och nämndes inte för gästerna. Men räkorna var goda
* Vår granne tyckte det var en bra idé att köra cirkelsåg strax nedanför vår altan medan vi satt där för att äta förrätt
* Systerysters cykelkedja ramlade av så vi kom småspringandes, svettiga och lite för sent till varmrätten. Fick dock hjälp av ett cykelkedjeproffs så vi kunde trampa vidare.
* Jag tog med mig lite av varmrätten hem genom att placera den mitt på min vita tröja (den var trots allt tillagad av en av förra veckans Halv-åtta-hos-mig-kockar och riktigt god)
* Vi blev stoppade av polisen som ville påpeka att man måste ha lyset på när man cyklar i mörker
* Har nu lite ont i kroppen efter flera timmars dansande samt är rätt raspig i rösten och lite trött...
 
Kan bara konstatera att årets Matstafett var en succé - som vanligt!
 
:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0