8. Ibland blir jag avundsjuk på...

...folk som har koll. Som bara vet en massa saker. Som tar reda på direkt när de kommer på det och inte tänker "Det där vore kul att veta något om". Och dem som GÖR saker nu och inte senare. Jag jobbar hårt med just att göra saker. Men det är inte så lätt att mota bort den där delen av det som är jag och som tänker att det där jag vill göra kommer att bli mycket roligare och bättre om jag bara fixar alla andra vardagliga "måsten" först. Så jag kan koncentrera mig ordentligt. Men eftersom jag oftast aldrig blir färdig med mina måsten så är det svårt att hinna med de där grejjerna som jag vill göra. Ja ni hör ju! Dumt. Men nu när jag - hör och häpna - snart fyller 40 så ska jag verkligen ta tag i det där. På riktigt! Men inte förrän jag fyller 40. Har lite att grejja med först... hehehe
 
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0