Lägesrapport - oktober

* Sängen har inte kommit än.
* Tapeten har inte tapetserats.
* Toaletterna fungerar forfarande inte som de ska.
* Har investerat många tusenlappar i en ny värmepump som kommer typ lagom till jul. Ska borras ett hål också. Vi som precis fått uppfarten asfalterad efter indragningen av fiber för ett halvår sedan. Bara att börja om...
* Köpt nya glasögon till Storebror som plötsligt blivit i princip halvblind.
* Köpt nya jeans som gick sönder första gången jag använde dem. Fanns inga fler i min storlek. Väntar på att få dem lagade.
* Det är mörkt.
* Det är regnigt.
* Att göra listan på jobbet växer fortare än jag hinner med = Jag behöver semester.
 
Ja, det kunde liksom varit roligare just nu...
Men jag klagar såklart inte.
Det vore ju dumt. Blir ju inte roligare för det.
 
:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0