Heson och plånboken

Jag är ju som bekant bra på att tappa grejjer. Ja ni vet... 
Idag jonglerade jag lite med min plånbok. Jag skulle låsa bilen, hålla i ett par vantar samt plånboken samtidigt. Men det gick ju såklart inte. Jag lyckades låsa bilen utan att tappa vantarna, men plånboken gled iväg lite snyggt över parkeringen och in UNDER en annan bil. Perfekt! Bara att ställa sig på knä i snön och sträcka sig så långt in under bilen som möjligt. Lillebror stod bredvid och pladdrade på som om det var helt normalt för hans mamma att krypa runt under folks bilar. Men jag gissar att tanten som precis skulle åka iväg i bilen bredvid undrade en aning vad jag höll på med.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0