På väg...

Jaha, nu är det alltså dags...
Sitter på Arlanda och ägnar mig åt att ignorera artiklar som den här i väntan på att få kliva ombord. Försöker istället fokusera på andra saker. Som varför killen vid bordet bredvid verkar så bekant och kom tillslut, med lite hjälp av mina facebook-vänner, fram till att det var han längdhopparen Christian... ja, vad han nu heter i efternamn. Han hade sällskap av en tjej också som, med tanke på vad de pratade om*, också verkade hoppa högt eller långt eller nå´t. Gissar att det också är någon jag borde känna igen, men jag förmodar att hon ser helt annorlunda ut i landslagsdräkten så det är därför jag inte kommer på vem det är.

Försöker även klura ut om jag måste checka in min väska eller om den går som handbagage och hur jag ska gå tillväga för att få reda på det eftersom det bara verkar finnas incheckningsautomater att fråga och jag är osäker på om jag kan få ett bra svar av en automat. Vad hände med de gamla hederliga incheckningsdiskarna? (Tantvarning på den va?)

Kaffet har jag för övrigt druckit upp och eftersom det är fredag och jag ska sitta här i ett par timmar till så fick det bli ett glas vitt vin också.

:-)
* inte så att jag tjuvlyssnade eller så. Nejdå! Skulle jag aldrig göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0