Sparar på orken

Med tanke på hur svårt det verkar vara att klämma ur sig ett blogginlägg idag, skulle man kunna tro att det här har varit en totalt händelselös måndag. Fel, fel, fel, fel!! Det har jobbats, tränats och jobbats och sedan började den vanliga köra-skytteltrafik-runt-kommunen-karusellen som vi brukar ägna oss åt på måndagkvällar. Jag är därför totalt utsjasad vid det här laget. Måste bara spara lite ork till tvätten, som måste hängas i skenet av en ficklampa eftersom det visst inte var så enkelt som att byta glödlampa och jag inte har hunnit ringa någon elektriker ännu. Så det är alltså det jag ägnar mig åt just nu. Jag sitter här och sparar på orken. Och så funderar jag över om det är snyggt med chinos eller inte. Som typ de här:
...som kommer från den alldeles eminenta webbshoppen hos Lager 157
Vad tycker ni?
:-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Chinos. Jadu. Dem passar iaf bra på Anton, och dessutom bara såna byxor som duger för tillfället. Har du bestämt dig om du gillar dem eller inte? Jag gillar iaf lager 157 :) har gjort ett par dagis-inköp därifrån! Kanoners utan att bli ruinerad :D

2011-10-11 @ 15:05:45
URL: http://www.heidihoo.se
Postat av: Heson

Njae... jag velar lite fortfarande. Fast jag har köpt dem i alla fall. Nu ska jag bara komma mig för att använda dem också. Behöver bara ta lite sats innan jag vågar hoppa i dem :-) Dräller ju omkring i jeans eller tights för jämnan, så det känns lite ovant

2011-10-11 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0